Iiiiks, nyt se alkaa, nimittäin Netan oma blogi!

Oon jo tässä kauan funtsinu oman blogin tekemistä, sillä rrrrrakastan valokuvausta. Täällä siis tullaan näkemään miljoonia (turhia) taidekuvia. Ja lukemaan mun elämästä. Katotaan miten kauan jaksan kirjotella tänne, kyllästyn nimittäin aika nopsaa. Aattelin nyt tehä tähän ekaan postaukseen semmosen 50-faktaa jutun, että saisitte tuntee mua vähän paremmin.

1. mun nimi on siis Netta

2. ooon 14-vee

3. täytän syyskuun 5. päivä 15

4. inhoon kirjotus- ja yhdyssanavirheitä

5. jos ei tullu jo selväks ni rakastan valokuvaamista

6. en tosin tykkää kauheesti olla kameran toisella puolella eli kuvattavana. Paitsi jos otan itte ittestäni kuvia :D

7. haluisin järkkärin...

8. ...ja oon jo vuoden mankunu sitä äitiltä. Mama oli jo lämpeemässä idealle, mutta sitte se kävi mun wilmassa ja sano että mulla on niin monta myöhästymistä ettei se suostu enää ostaa sitä :(

9. kuvailen siis meiän pokkarilla, joka on ihan hullun vanha mut se toimii ku uus! Mun kaveri sai viime kesänä oman kameran ja tossa meiän kamerassa on enemmän ominaisuuksia kun sen :D

10. toi pokkari on siis Canon IXUS 950 IS ( tai 15, en oikeen tiiä )

11. mulla on kolme vuotta vanhempi sisko

12. kaikki sanoo et me ollaan samannäkösiä muttei oikeesti todellakaan olla!

13. oon liian pitkä. Eli siis 169,5 cm

14. haluisin olla ainaki 5 cm lyhyempi koska mua ärsyttää olla mun kavereita pidempi. Onneks mun kaks kaveria alkaa mennä musta ohi :D

15. mulla on hullun pitkät jalat. Ne on iha epäsopusuhtaset mun yläkroppaan nähen. Ja se ärsyttää mua.

16. mittasin mun jalat yks päivä ja ne on 104 cm pitkät :D

17. nää mun faktat on iha tyhmiä

18. oon liian laiha kanssa. Syön ku hevonen mutten liho melkei yhtää! Mut tää kulkee meiän suvussa, mamma ja mummoki on kuulemma ollu tämmösii luikkuja pienenä, ja sitte alkanu joskus 17-18-vuotiaina lihoo. Sitä odotellessa siis

19. mun pää lyö tyhjää nyt

20. luulen et mun tokarin keski-arvo laskee ku lehmän häntä. Joulutokarin ka oli 8,7 , ja ainakis luulen et mun fysiikan, matikan ja käytöksen numero laskee

21. mun huonoin koenumero koskaan on 6-. Sain sen viime matikankokeesta :D Oon tosin saanu mun ihan ekasta enkunsaniksesta kolkilla 5½...

22. mulla on siniset silmät. Jotkut tosin sanoo et nää on siniharmaat mutten suostu uskomaan sitä

23. musta mulla on iso nenä 

24. tykkään mun huulista, ne on kivan muhkeet :DDDD

25. tykkään kanssa mun hampaista. Mulla on ollu yöraudat, telat ja nyt tommonen lasta jota käytän aika laiskasti (sitä saa pitää poissa suusta 8 tuntia päivässä, ja mä otan ne ekana pois suusta ku herää ja laitan takas vasta ku meen nukkumaan...)

26. haluisin tosin hampaitten valkasun

27. oon alkanu tykkäämään mun kropasta nyt enemmän. Ennen mä vaan aina valitin et ''mulla on liian pitkät jalat ja kädet ja oon liian laiha ja mulla on ruma naama'' yms. mut nyt oon alkanu ettii itestäni hyviä puolia ja tajunnu et en mä niin kauheennäköne ookkaa :)

28. mun kengänkoko on 38

29. oon hullun laiska, teen aina kaiken viime tipassa. Hyvä esimerkki on meiän maantiedon tutkielma, minkä piti olla yli 10-sivunen ja mä tein sen vikana iltana ennen palautuspäivää :) Go me!

30. sain tosin siitä 9, oon aika ylpee siitä

31. tykkään matkustelusta

32. oon käyny Ruotsissa miljoonia kertoja, Norjassa, Virossa, Teneriffalla ( eli Espanjassa ) ja Kreetalla ( eli Kreikassa )

33. tykkään hissasta

34. tykkäsin myös maantiedosta seiskalla. Nyt meillä vaihtu kasille toinen ope ja en voi kestää sitä :(

35. inhoon kasin aamuja, mulle tulee sillon aina kiire

36. asun Jyväskylässä, tarkemmin sanottuna Vaajakoskella joka on moottoritien toisessa päässä

37. oon musiikki-riippuvainen

38. jouduin olee maanantaista perjantaihin ilman omaa toosaa ( siks sanotaan mun kamun kaa meiän mp3 soittimia ja puhelimia ) ja meinasin kuolla

39. sain perjantaina uuen toosan! Se on semmonen sonyn walkman. Ja vaaleenpunanen

40. oon musiikin suhteen aika kaikkiruokanen. Ainoo mitä en suostu kuuntelee on murmur ( eli toisinsanoen semmosta kauheeta ärjyntärock-metallia yms. ) enkä mitään japsurokkia

41. eniten tykkään popista joka on semmosta aika menevää

42. oon riippuvainen myös kosteusvoiteesta

43. mulla on oli valkoset converset, mut nyt ne on iha likaset :D

44. haluisin toisetkin conssit

45. jeee enää viis jäljellä!

46. tajusin tänää et meillä on enää 2 viikkoo kouluu wihiii!

47. haluisin skootterin

48. meen kesällä riparille

49. oon horoskoopiltani neitsyt, ja sitä luonnehditaan siistiks mutta mä en tosiaankaan oo siisti :D Äiti aina kiusaa mua tosta

50. mulla meni tän tekemiseen tunti :D

älkää kysykö tästä kuvasta, mulla oli joskus jouluna tylsää :D

Mutta jooo, siinähän se oli. Katotaan jos huomenna saan jotain järkevämpää aikaan, nyt unta palloon!

ps. tää ulkoasu nyt on mitä on