MOIKKA! Käytiin eilen äitin kaa ostamassa mulle uus kamera! Se ei tosin oo järkkäri, jota oon kovasti toivonu, vaan kultainen Canonin Powershot SX210 IS. Nyt oon vaan kuvaillu sillä kaikkee mahollista, ja tullu siihen tulokseen, että tossa on ihan tarpeeks ominaisuuksia, enkä mä ehkä tarttekkaan sitä järkkäriä...

Ah, rakastan tota kalansilmaefektiä <3

Tänään kävästiin kanssa mun kaverin rippijuhlissa. Sieltä nyt ette saa nähdä kuvia, koska a) en ottanu sieltää paljoo kuvia, ja b) kaikissa niissä kuvissa on mun kamu kanssa. Eikä mun mielestä oo järkee laittaa kuvia, joissa näkyy vaan mun naama ja vieressä blurrattu naama ;) Saatte kummiski nähä mun asun, käskin äitiä nimittäin ottamaan ''ihan vaan huvikseen'' musta pari kuvaa.

mekko - only (siskon)

villatakki - h&m

kenkulit - andiamo

Toi kuva on otettu sitten alamäkeen, siks mun kilometrijalat näyttää noin lyhyiltä :)

Hrrr oon ihan valkonen vieläkin! Kunpa nyt vaan tänne Jyväskyläänkin palais hyvät ilmat ni pääsisin vähän grillaamaan itteeni tonne takapihalle.

Palaillaan kummiskin huomenna (jos saan aikaan jotain...), siihen asti mooimoiii!