Hellurei pitkästä aikaa! Blogi on vietelly vähän hiljaiseloa näin kesäloman alkuun, mutta yritän parantaa tätä tahtia vähän. En tosin usko, että ketään ois kiinnostanu kattoo viittämiljoonaa kuvaa joissa otan aurinkoo :D 

Eilen oli ihan surkee ilma, joten päätin kurvailla kaverin kanssa kaupungille. En nyt kauheesti löytäny mitään ostettavaa, mutta ainaki sain ne mun kauan kaipaamat vaaleet farkkuleggarit! Oon oikeesti ettiny sellasia kissoin ja koirin keväästä asti.

KIVA TÄÄ LAATU. Ja päivänasuteinipeili on otettu hm:n sovarissa :D           

villatakki - esprit, t-paita ja sen alla oleva toppi - hm, housut, jotka on oikeesti tummansiniset eikä mustat - lindex , kenkulit - vagabond (andiamo)

Nyt sitten niihin ostoksiin!

Olin laiska ja tein suhasin nopeesti noista kollaasin. Kaikki siis hm:ltä.

Vaaleet farkkuleggarit (jotka meen tänään vaihtamaan pienempään kokoon) 14,95 egee, 7-pack sukat 9,95 egee ja pitkä perustoppi 4,95 egee.

Diipadaapa, eipä mulla muuta sitte ollutkaa. Tänään meen kattoo Kung Fu Panda 2:sen, ja käyn vaihtamassa ne pökät jaaaaa saattapi olla että käyään ostaa mun rippimekkokin! Siitä tulee sitten kuvaaa jos ostetaan sen. Nyt kummiski meen syömää, moidooo!